Nové Turbo Citroen Ford Mazda Peugeot 1.4HDi 1.4TDCi KKK 54359700001 Kvalitní turbodmychadlo

Kód: 5875
NOVÉ
Neohodnoceno
Značka: KKK
8 800 Kč 7 273 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
13.3.2025

Nové turbodmychadlo určené pro vozy Citroen 1.4HDi C1 40kW C2 50kW C3 50kW Xsara 50kW, Ford Fiesta Fusion 1.4TDCi 50kW, Mazda 2 1.4CD 50kW, Peugeot 1007 107 206 207 307 1.4HDi 40kW 50kW 51kW.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nové turbodmychadlo italské společnosti DIesel Levante, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket.

Kódy motoru: 1.4HDI 1.4TDCi 1.4CD.

Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud by jste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1000Kč zpět.

Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).

Kódy/čísla dílu: 9648759980, 0375G9, 9643574980, 9643675880, 0375KO, 0375K0, 01219456, 01148107, 1219456, 9648759980, 2S6Q6K682AD, 2S6Q6K682AB, 2S6Q6K682AA, 1348618, 1148107, 01348618, 1488986, Y40113700B, Y40113700C, Y40113700, Y40113700A, 54359700001,       5435 970 0001, 5435-970-0001, 54359880001, 5435 988 0001, 5435-988-0001, 54359880009, KP35-0009, KP35-009, KP350009, KP35009 

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Firma KKK používá radiální ložisko dvojité, rotující pro průměr hřídele 6mm a axiální se sedlem pro průměr 10mm. KKK se sice vyznačuje nepatrně lepší odezvou než Garrett, protože slabá hřídel lehčí, ale náchylnější. Nejtypičtější závada turbodmychadel KKK pro moderní motory TDi obecně je právě prasklá hřídel. Z praxe se ukazuje, že Garrett je spolehlivější a odolnější. Má silnější hřídel a mnohem robustnější ložiska, axiální ložisko má sedlo u průměru 14mm, radiální ložisko je monoblok, zastavený typ, pro průměr hřídele 8mm.

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Nová turbodmychadla
Záruka: 2 roky