Hybridní turbo 1.9TDi Octavia Golf A3 Leon Garrett GT1749VA v obalu GT1749V Kvalitní turbodmychadlo

Kód: 101
REPAS HYBRIDNÍ
47 hodnocení
Značka: Garrett
8 500 Kč 7 025 Kč bez DPH
Skladem
Můžeme doručit do:
23.11.2024

Speciální repasované turbodmychadlo GT1749VA (pro motory TDi PD 96KW) instalované v obalu GT1749V (pro motory TDi 66-85KW). Vhodné zejména k výkonnostním úpravám jako např. chiptuning. Pro vozy Audi A3, VW Golf Bora Sharan, Seat Toledo Leon Alhambra, Škoda Octavia Fabia, Ford Galaxy
1.9TDi 1,9TDi 66KW 74KW 81KW 85KW

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

V případě montáže na vozidla VW Sharan, Seat Alhambra a Ford Galaxy nás prosím o této skutečnosti informujte. Děkujeme.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Upravené dmychadlo pro výkonnostní úpravy. Při objednávce je nutné upřesnit do poznámky typ vozu a motor.

Kódy motoru: 1.9TDi 66KW, 74KW, 81KW, 85KW, AHF, ALH, AUY, AJM, ATJ, ATD, AVB a jiné

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy/čísla dílu:
713673 768329 035253016L 038253019A 038253019AV 038253019AX 038253019N 038253019NV 038253019NX 03G235014R
03G253014E 03G253014EV 03G253014EX 03G253014RX 03G253016L 03G253016LV 03G253016LX 1135819 1556571
6M219G438AA 6M21-9G438-AA YM219G438BA 028145702D 028145702DV 028145702DX 059145701D 059145701DV
059145701DX 059145701E 059145701EV 059145701EX 059145701F 059145701FX 059145701K 059145701KV 059145701KX
059145701S 059145701SV 059145701SX 059145701G 059145701GV 059145701GX 059145701S 059145702D 059145702DX
038253016D 038253016DV 038253016DX 038253016G 038253016GV 038253016GX 03G253016R 03G253016RV 03G253016RX
038145702 038145702E 038145702EV 038145702EX 038145702G 038145702GV 038145702GX 038145702J 038145702JV
038145702JX 038145702N 038145702NV 038145702NX 038145702V 038145702X 028145702RV225 028145702RV500
028145702RV550 028145702RV 028145702R 038145702RX 038253010D 038253010DV 038253010DX 038253010P
038253010PV 038253010PX 038253014G 038253014GV 038253014GX 038253016K 038253016KV 038253016KX 038253016R
038253016RV 038253016RX 038253056E 038253056EV 038253056EX 038253056G 038253056GV 038253056GX 038253056J
038253056JV 038253056JX 03G253014F 03G253014FV 03G253014FX 03G253014T 03G253014TV
03G253014TX 54399880020 54399700020 038253010C 038253010CV 038253010CX 038253010N 038253010NV 038253010NX
038253014H 038253014HV 038253014HX 038253019J 038253019JV 038253019JX 038253056M 038253056MX 038253010D 038253010DV 038253010DX 038253010P 038253010PV 038253010PX 038253014G 038253014GV
038253014GX 038253016K 038253016KV 038253016KX 038253016R 038253016RV 038253016RX 038253056E 038253056EV
038253056EX 038253056G 038253056GV 038253056GX 038253056J 038253056JV 038253056JX 03G253014F 03G253014FV
03G253014FX 038253010E 038253010EV 038253010EX 038253010Q 038253010QV 038253010QX 038253014C 038253014CV
038253014CX 038253014SV 038253014SX 038253016S 038253016SV 038253016SX 038253056F 038253056FX 038253056FXV
038253016L 54399700006 54399700017 038253010A 038253010AV 038253010AX 038253010G 038253010GV 038253010GX
038253010S 038253010SV 038253010SX 038253014A 038253014AV 038253014AX 038253016B 038253016BV 038253016BX
038253016L 038253016LV 038253016LX 038253019 038253019N 038253019NV 038253019NX 038253019V 038253019X
038253056A 038253056AV 038253056AX 038253056K 038253056KV 038253056KX 03G253014E 03G253014EV 03G253014EX
03G253014R 03G253014RV 03G253014RX 03G253016N 03G253016NV 03G253016NX 1135819 1556571 6M219G438AA HGR038253019C
YM219G438BA 454205-5 074145701D 074145701DV 074145701DX

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy. 

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Hybridní turbodmychadla
Záruka: 2 roky