Turbo Renault Scenic 1.9dCi 88kW Garrett 708639

Kód: 1130/ORI
REPAS
5 hodnocení
Značka: Garrett
od 6 500 Kč od 5 372 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Repasované turbodmychadlo pro vůz Renault Scenic 1.9dCi 88kW

Detailní informace

Originál: Originální díl
Skladem | 1130/ORI
Můžeme doručit do: 6.12.2024
6 500 Kč
5 372 Kč bez DPH
GT1749VB: Upravené turbo do 135kW
Skladem | 1130/UPR
Můžeme doručit do: 6.12.2024
9 500 Kč
7 851 Kč bez DPH
GT1752V VELKÉ SÁNÍ: Upravené turbo do 170kW
Skladem | 1130/UPR3
Můžeme doručit do: 6.12.2024
11 500 Kč
9 504 Kč bez DPH
GT1752V ORIG. OBAL: Upravené turbo do 170kW
Skladem | 1130/UPR2
Můžeme doručit do: 6.12.2024
13 500 Kč
11 157 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy motoru: 1.9dCi 88kW

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy/čísla dílu: 708639, 14411-00Q0E, 1441100Q0K, 14411-00Q0K, 14411-AW301, 36000721, 36002419, 7701472775, 7701473526, 7701474960, 7701477263, 7701478024, 7711135336, 7711135749, 7711368748, 8200110519, 8200110519A, 8200256077, 8200332125, 8200369581, 8200381645, 8200683855, 8602254, 8602478, 8602872, 8603688.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Malé axiální ložisko v originální konfiguraci je jediná nectnost tohoto dmychadla. My standardně používáme "velký axiál" (14mm oproti 10mm originál) a v této konfiguraci se jedná o jedno z nejméně problematických dmychadel.

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Repasovaná turbodmychadla
Záruka: 2 roky