Turbo 1.9TDi 66KW 74KW 81KW 85KW Octavia Golf Sharan Garrett 454232 713672 713673 GT1749V

Kód: 167/ORI
REPAS
41 hodnocení
Značka: Garrett
od 6 500 Kč od 5 372 Kč bez DPH

Zvolte variantu

Repasované turbodmychadlo pro vozy VW Golf Bora Sharan,Audi A3, Seat Toledo Leon Alhambra, Škoda Octavia Fabia, Ford Galaxy
1.9TDi 1,9TDi 66KW 74KW 81KW 85KW.

Detailní informace

Originál: Originální díl
Skladem | 167/ORI
Můžeme doručit do: 26.11.2024
6 500 Kč
5 372 Kč bez DPH
GT1749VA: Upravené turbo do 120kW
Skladem | 167/UPR
Můžeme doručit do: 26.11.2024
8 500 Kč
7 025 Kč bez DPH
GT1749VB: Upravené turbo do 135kW
Skladem | 167/UPR2
Můžeme doručit do: 26.11.2024
9 500 Kč
7 851 Kč bez DPH
GT1752V VELKÉ SÁNÍ: Upravené turbo do 170kW
Skladem | 167/UPR4
Můžeme doručit do: 26.11.2024
11 500 Kč
9 504 Kč bez DPH
GT1752V ORIG. OBAL: Upravené turbo do 170kW
Skladem | 167/UPR3
Můžeme doručit do: 26.11.2024
13 500 Kč
11 157 Kč bez DPH

Detailní popis produktu

Kompletně repasované originální turbodmychadlo italské společnosti Garrett, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.

V případě tohoto turbodmychadla si můžete vybrat variantu uchycení držáku viz. galerie. Prosíme o doplnění varianty do poznámky. Děkujeme.

Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.

Kódy motoru: 1.9TDi 66KW, 74KW, 81KW, 85KW, ASV, AHF, ALH, AUY, AJM, ATJ. 

Vratná záloha na starý díl: 2.000Kč

Kódy/čísla dílu:
713673, 768329, 035253016L, 038253019A, 038253019AV, 038253019AX, 038253019N, 038253019NV, 038253019NX, 03G235014R, 03G253014E, 03G253014EV, 03G253014EX, 03G253014RX, 03G253016L, 03G253016LV, 03G253016LX, 1135819, 1556571, 6M219G438AA, 6M21-9G438-AA, YM219G438BA.

Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.

U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -500mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.

Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje. Druhá často se objevující závada je zatuhlá regulace, ale tuto závadu nedokážeme z titulu opravy dmychadla odstranit. Můžeme maximálně doporučit spodní kryt pod motorem, aby se zabránilo neustálému omývání turbodmychadla vodou. Bohužel toto dmychadlo má pohon instalovaný osičkou vzhůru a tedy veškeré nečistoty a voda se dostávají přímo do pohonu. O této problematice pojednává hlouběji článek v sekci časté dotazy. 

Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.

Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.

Doplňkové parametry

Kategorie: Repasovaná turbodmychadla
Záruka: 2 roky